دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ |۲۰ صفر ۱۴۴۶ | Aug 26, 2024

طلاب، فضلا و اساتید حوزه علمیه همدان با ارسال نامه‌ای به محضر حضرت آیت‌الله نوری‌همدانی ضمن تقدیر از مواضع حکیمانه معظم‌له در حمایت از جایگاه ولایت فقیه، بر دفاع از حریم دین مبین اسلام تاکید کردند.

به گزارش مرکز خبر حوزه، در بخشی از این نامه با اشاره به مجاهدت‌های انقلابی امام(ره) در تاسیس نظام اسلامی آمده است: پس از ارتحال این پیرمراد، خبرگان رهبری در سال 1368 در تداوم راه امام با انتخابی آگاهانه مسئولیت خطیر هدایت و رهبری جامعه را به عهده خلف صالح امام، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدظله‌العالی) گذاشتند که بحمدالله معظم‌له در دو دهه اخیر به بهترین وجه ممکن هدایت و رهبری جامعه را بر عهده گرفته‌اند و موانع و خطرات پیش روی نظام مقدس جمهوری اسلامی را یکی پس از دیگری از سر راه برداشته‌اند.

در ادامه این نامه خطاب به حضرت آیت‌الله نوری‌همدانی آمده است: اساتید، ائمه جماعات، طلاب و روحانیون حوزه علمیه همدان بر خود فرض و لازم می‌دانند از مواضع صریح و قاطع و حمایت همه‌جانبه حضرتعالی از مقام رفیع ولایت‌فقیه و رهبری معظم انقلاب و روشنگری جامعه تقدیر و تشکر نمایند.

امید است خداوند متعال وجود پرخیر و برکت جنابعالی و سایر مراجع بزرگوار را تحت توجهات حضرت ولی‌عصر (عجل‌ الله تعالی فرجه الشریف) جهت صیانت از حریم دین مبین اسلام و مکتب حقه جعفری بالاخص پشتیبانی از ولایت فقیه محافظت فرمایند.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha